Sekakuuntelijoita? Onko heitä?

Vapaa keskustelu, sekä Entropyn toimintaa ja elektronista musiikkikulttuuria koskevat kommentit, kysymykset ja ideat.
Post Reply
BBird
Posts: 3
Joined: 05.11.2003, 14:27
Location: Mikko Järvinen

Sekakuuntelijoita? Onko heitä?

Post by BBird »

moi ihmislapset!

kuinka moni kuuntelee vähän kaikkea? vai ovatko kaikki yksioikoisia kuuntelijoita.
User avatar
metsis
Entropisti HC
Posts: 976
Joined: 15.11.2002, 19:26
Real Name: Mika Metsäniemi
Alias: met-sis
Contact:

Post by metsis »

mä ainakin kuuntelen kaikkee hyvää, ja sitä ei todellakaan oo sit vähän.

eklektisyys kunniaan ;)
User avatar
Swicca
Posts: 83
Joined: 07.10.2003, 14:03
Location: Mikko Suikkanen
Contact:

Post by Swicca »

metsis wrote:mä ainakin kuuntelen kaikkee hyvää, ja sitä ei todellakaan oo sit vähän.
onko oikeastikin joku joka kuuntelee vain shaittia?
...siis ainakaan omasta mielestä?

Itselläni menee lähes kaikki konemusa laidasta laitaan (no, noise ja true ambient on vielä totuttelun alla =) ja päälle heviä ala Sepultura, Fear Factory

plus onhan niitä yksittäisiä bändejä muiltakin aloilta ICP ja Cypress Hill mainitakseni
BBird
Posts: 3
Joined: 05.11.2003, 14:27
Location: Mikko Järvinen

Post by BBird »

hyvä tietää että en ole yksin. :]
User avatar
Swicca
Posts: 83
Joined: 07.10.2003, 14:03
Location: Mikko Suikkanen
Contact:

Post by Swicca »

BBird wrote:hyvä tietää että en ole yksin. :]
No jos olisit niin väittäisin että monet muut valehtelevat
...ja paljon...

Sekakäyttö kunniaan!-P
kolina
Posts: 206
Joined: 16.11.2002, 21:10
Alias: kolina
Location: Jussi Kauppinen
Contact:

Post by kolina »

Itse kuuntelen välillä jopa jazzia ja klassista yms. musiikkia kaikenlaisen koneellisen musan lisäksi (ja tietyssä mielentilassa putoaa myös rokki, metalli yms. "kitaranrenkutus" ;)). En ole siis kriittinen minkään genren suhteen, sen sijaan olen erittäin kriittinen musiikin laadun suhteen. Hyvää musiikkia siis löytyy mistä vain suunnalta kunhan ottaa objektiivisen asenteen, siis kuuntelee musiikkia sellaisenaan kuin se on ja unohtaa kaiken siihen liittyvän oheissälän ja ennakkoluulot ja sen minkälaiset ihmiset ovat kyseisen genren faneja.

Tällä hetkellä pahin ärsytyksen kohteeni on kaupallinen popmusiikki, jota tehdään liiketoimintamielessä. Överiseksikkäillä ja mahtipontisilla videoilla, joissa joku silikoniperse kiemurtelee kiihkeästi, sekä paljon rahaa vievällä mainostamisella saadaan tämän päivän lapsille ja nuorille myytyä mitä tahansa PASKAA. Surullista mutta totta!
User avatar
golem
Posts: 1535
Joined: 19.11.2002, 16:10
Location: Golan Lampi

Post by golem »

Tällä hetkellä pahin ärsytyksen kohteeni on kaupallinen popmusiikki, jota tehdään liiketoimintamielessä. Överiseksikkäillä ja mahtipontisilla videoilla, joissa joku silikoniperse kiemurtelee kiihkeästi, sekä paljon rahaa vievällä mainostamisella saadaan tämän päivän lapsille ja nuorille myytyä mitä tahansa PASKAA. Surullista mutta totta![/quote]

Oon samaa mieltä.

Tää on kyl aika surullista, kuinka paljon joku markkinointikoneistokin vaikuttaa ihmisten maailmankuvaan tai arvoihin.

Nykymaailmassa varmaan jopa sellainen olisi mahdollista, että mä kuorsaan mikrofoniin 30minuuttia, tää samplataan, paketoidaan hienoon pakettiin ja CD-levyyn ja markkinoidaan niin vitusti (joka ikiseltä radiokanavalta tulee sitä+kaikissa levykaupoissa löytyy sitä), että siitä tulee listaykkönen :I
User avatar
tinkle
Posts: 139
Joined: 15.11.2002, 23:17
Location: Helinä Nurmonen
Contact:

Post by tinkle »

Mä kuuntelen mitä Ekku sattuu soittelemaan, noin kärjistetysti, skobet kun on sen koneessa kiinni ;). Tämä voi tarkoittaa mitä tahansa kovasta monoteknosta kiksun kautta tsilliin, myös psyke ja sen kaikki variaatiot on usein mun toivelistalla :). Lemppareihin kuuluu hyvin deeppi ja hidastempoinen tekno. Jopa polkka menee sopvina annoksina :D. Inhokkeja on vain hoocee jota ei meikäläisen ymmärrys oikein sulata.

Jos saan ihan itse olla puikoissa ;) niin Groove fm soi usein, samoin klassinen musiikki jota pakotan Ekun toisinaan kuuntelemaan. Mulle nyt uppoo sopivassa mielentilassa vaikka europoppi ja etenkin sopivan letkee hiphoppi. En usko että tän kaikkiruokaisempaa löytyykään...
sts

Post by sts »

oikeastaan kaikki upppoo paitsi pahin satanic \,,/ 666 karjansilvontametalli... ja kaikkein pahin kaupallinen purkkapoppi ja wannabe räppi. konemusasta ein oikein perusta 90% polcasta mutta se 10% menee. muuten olen aikalailla kaikkiruokainen konemusiikin suhteen ja muun... kaikki menee klassisesta darknoiceambienttiin
User avatar
puistokemisti
Posts: 53
Joined: 26.01.2004, 14:51
Location: Ari Laitinen

Post by puistokemisti »

Kaikki menee, paitsi abba.
User avatar
Jenni
Posts: 25
Joined: 06.10.2003, 00:12
Location: Jenni Lipponen

Post by Jenni »

Liian juustoinen ihqkiksu urpoilla naisvokaaleilla...tai sit täytyy tän tytön olla TOSI HÄVYTTÖMIS..:p Sori,jos joku nyt loukkaantu..
User avatar
puistokemisti
Posts: 53
Joined: 26.01.2004, 14:51
Location: Ari Laitinen

Post by puistokemisti »

Jenni wrote:Liian juustoinen ihqkiksu urpoilla naisvokaaleilla...tai sit täytyy tän tytön olla TOSI HÄVYTTÖMIS..:p Sori,jos joku nyt loukkaantu..
Juustonen ihq kiksuhan on just pop.
User avatar
Käenpoika
Posts: 260
Joined: 26.01.2004, 08:09
Real Name: K.A.K.
Location: UK
Contact:

Post by Käenpoika »

Aamusin kuuntelen Emperorii ku vituttaa *virnuil* illal jotai gangsta räppii... tai stygee. Muutoin ehkä klassista tai hc-punkkii ihan mikä menee kerran kuuntelin n. 70 levyy merzbowii puolessa toista viikossa.... ai nii mä kuulun kans mökään *virnuil*
User avatar
Sepistö
Entropisti HC
Posts: 1161
Joined: 17.11.2002, 17:50
Alias: nrv
Location: Seppo Enarvi
Contact:

Post by Sepistö »

Minikakara wrote:Aamusin kuuntelen Emperorii ku vituttaa *virnuil* illal jotai gangsta räppii... tai stygee. Muutoin ehkä klassista tai hc-punkkii ihan mikä menee kerran kuuntelin n. 70 levyy merzbowii puolessa toista viikossa.... ai nii mä kuulun kans mökään *virnuil*
Ja tästä lähteeki vuoden sekakuuntelijapalkinto postiin. Vastaus topicin kysymykseen on siis myönteinen.
User avatar
Zazu
Entropisti HC
Posts: 437
Joined: 15.11.2002, 19:25
Location: Sasu Kotamäki

Post by Zazu »

Kuuntelen vain elektronista musiikkia.

:)

-Sasu.
User avatar
kilobitti
Posts: 33
Joined: 28.03.2004, 18:28
Location: Kai Bäckström

Post by kilobitti »

ennen heräämistäni ( *virnuil* ) hommaamani levyt soivat nykyäänkin aika usein. Uusia levyjä tulee hommattua lähinnä elektronisesta hyllystä.
User avatar
Jenni
Posts: 25
Joined: 06.10.2003, 00:12
Location: Jenni Lipponen

Post by Jenni »

Jenni wrote:Liian juustoinen ihqkiksu urpoilla naisvokaaleilla...tai sit täytyy tän tytön olla TOSI HÄVYTTÖMIS..:p Sori,jos joku nyt loukkaantu..
hahhaa,oon kirjottanu ton noin vuosi sitten
Muutos on tapahtunut:
Olen käynyt: Unityssa,Milleniumeissa,Oakenfoldissa,Van Buurenissa ja oikeestaan kaikissa mahdollisissa muissakin kixubileissä.
Vaatekaapista löytyy tätä nykyä neonvärejä ja kixukarvaa vaikka millä mitalla.
Ja juusto maistuu<3
Että näin,onko muutos sitten huonompaan vai parempaan suuntaan..ei voi tietää...
User avatar
plip
Posts: 541
Joined: 13.01.2004, 18:05
Location: Philip Livchitz

Post by plip »

Jenni wrote:
Jenni wrote:Liian juustoinen ihqkiksu urpoilla naisvokaaleilla...tai sit täytyy tän tytön olla TOSI HÄVYTTÖMIS..:p Sori,jos joku nyt loukkaantu..
hahhaa,oon kirjottanu ton noin vuosi sitten
Muutos on tapahtunut:
Olen käynyt: Unityssa,Milleniumeissa,Oakenfoldissa,Van Buurenissa ja oikeestaan kaikissa mahdollisissa muissakin kixubileissä.
Vaatekaapista löytyy tätä nykyä neonvärejä ja kixukarvaa vaikka millä mitalla.
Ja juusto maistuu<3
Että näin,onko muutos sitten huonompaan vai parempaan suuntaan..ei voi tietää...
Pincé kiksutp!!! <3<3<3
sts

Post by sts »

sts wrote:darknoiceambienttiin
HMM.... aloin tässä vähä kelaa että mitähä tää darknoiceambientti on *täh*

Mul on kyl ollu joku ajatus täs takana mut ei mitää hajua enään. *lol*
User avatar
Swicca
Posts: 83
Joined: 07.10.2003, 14:03
Location: Mikko Suikkanen
Contact:

Post by Swicca »

sts wrote:HMM.... aloin tässä vähä kelaa että mitähä tää darknoiceambientti on *täh*

Mul on kyl ollu joku ajatus täs takana mut ei mitää hajua enään. *lol*
jotain to-della synkkää meteliä kaukaisuudesta?-)

kuulostaa kuitenkin joltain jota mielelläni ainakin kokeilisin, eli jos joku sattuu kokeilemaan tollasta musiikkia tai tekee jokusen sipaleen ni kertokaa toki =)
User avatar
Sepistö
Entropisti HC
Posts: 1161
Joined: 17.11.2002, 17:50
Alias: nrv
Location: Seppo Enarvi
Contact:

Post by Sepistö »

Swicca wrote:
sts wrote:HMM.... aloin tässä vähä kelaa että mitähä tää darknoiceambientti on *täh*

Mul on kyl ollu joku ajatus täs takana mut ei mitää hajua enään. *lol*
jotain to-della synkkää meteliä kaukaisuudesta?-)

kuulostaa kuitenkin joltain jota mielelläni ainakin kokeilisin, eli jos joku sattuu kokeilemaan tollasta musiikkia tai tekee jokusen sipaleen ni kertokaa toki =)
Mieleen tulee ensimmäiseks Einsturzende Neubauten. Kokeile ihmeessä.
Post Reply