Parhaita kemuja

Vapaa keskustelu, sekä Entropyn toimintaa ja elektronista musiikkikulttuuria koskevat kommentit, kysymykset ja ideat.
Post Reply
User avatar
op-
Entropisti HC
Posts: 273
Joined: 27.11.2002, 13:37
Location: Olli-Pekka Lehto

Parhaita kemuja

Post by op- »

Ajattelin laittaa topikin jossa voi hehkuttaa niitä maajilman parhaita kemuja missä on ollut. Saa perustella tai olla perustelematta. Kategorioina vaikkapa: (näitä saa toki keksiä lisääkin)

1. Paras bile Suomessa
2. Paras bile ulkomailla
3. Paras Entropybile
Last edited by op- on 15.01.2004, 02:08, edited 1 time in total.
User avatar
op-
Entropisti HC
Posts: 273
Joined: 27.11.2002, 13:37
Location: Olli-Pekka Lehto

Post by op- »

1. Koneisto 2001
2. Beefree 2001 @ Krizikova Fontana Praha (Kuvalinkki)
3. Todella vaikea valita.. Spectron/Taikatalvi/E10V/5th Element <-Joku noista

4. Paras metsäbile: Pussyfoot (Uumaelmahae) / Mesikämmen
Last edited by op- on 15.01.2004, 02:14, edited 1 time in total.
User avatar
tinkle
Posts: 139
Joined: 15.11.2002, 23:17
Location: Helinä Nurmonen
Contact:

Post by tinkle »

no jaahas. pakkohan tässä on vastata kun kerta tuli tämmönenki pongattua. mä en ole kyllä mitään aktiivisimpia bilettäjiä joten voi olla vähän rajoittunut toi tarjonta josta valkkaan ;).

1. Paras bile suomessa.. on ollut ihan rehellisesti sanottuna varmaankin jotain mun konemusa-urani alkuaikojen polkkabileitä tampereella... siis fiilikseltä. Mulla ei ole hajuakaan ketä siellä on soittanut tms. mutta silloin panostettiin vaatteisiin ja oli hemmetin hauskaa ja hikipäässä tamppailtiin :D.

2. Paras bile ulkomailla, kokemusta ei oo muualta kuin Berliinistä ja Ateenasta. Melkein sanoisin että paras on kyllä ollut Tresor vuoden 2001 lp:n aikaan, tuolloin opin mitä raaka tekno on parhaimmillaan... Ehkä rakastuneen höpsön päässä velloneet endorfiinit ja serotonit vielä buustaa tuota kokemusta paremmaksi mutta menkööt.. (tietämöttömille: Ekku ;D). Mutta kyllä ihan siihen niskaan hönkii kokemuksena myöskin Infected Mushroom livenä Club +Sodassa Ateenassa kesällä 2002. +Sodassa oli hienoimmat dekot joita ikinä olen nähnyt, mutta se onkin kiinteä psykeclubi joten sellaiseen on niin helppo tehdä massiivisia kiinteitä dekoja.. *huoks* kun sais joskus tehdä Entropylle sellaisia... Suosittelen muuten jokaiselle Ateenan kävijälle visiittiä tuonne!

3. Paras Entropy-bile... tää on kyl paha. Mun on kovin vaikea nostaa mitään yli toisen, kun on ollut itse mukana tekemässä.. E10V se ei ainakaan ollut, koska en ehtinyt bilettää ollenkaan :D. Melkein sanoisin että joku Elements 5 joka tais olla eka Entropy-bile jossa oon ollu, on jäänyt hienona muistona mieleen kun se oli niitä ekoja bileitä joissa oon ollut... uutuuden viehätys ja se massiivinen valmistautuminen iltaan... :) Taaskaan mitään hajua kuka on soittanut :D.
User avatar
metsis
Entropisti HC
Posts: 976
Joined: 15.11.2002, 19:26
Real Name: Mika Metsäniemi
Alias: met-sis
Contact:

Post by metsis »

ei tähän voi oikeestaan vastaa ihan yksikäsitteisesti, top-jotain listat rokkaa :)
muutenkin helvetin vaikea muistaa ja verrata eri bileitä...

Suomibileet:

1. Kaikki Kerman FBI:t ja muutki ihkukemut (w/ Kerri Chandler, DJ Pierre, Robert Owens, Carl Craig) :)
2. Reunion by HYTKY @ Vanha, retro till u die
3. Kaste @ Fiskars, warehousebileet vailla vertaa
4. Eka Koneisto, loistava teknolineup!
5. JMT3A ulkohengailut after Coxie Cox :D

Ulkomaat:

1. Sun Dance '02 Afterparty @ Club Terrarium Tallinn
2. New Kids On Acid @ Watergate, Berlin
3. Tresor w/ John Acquaviva

Entropy:

1. Tekno @ Smög
2. kaikki muut yhtä kivoi:)

Paras livenä kuultu DJ-setti:

Danny Howells @ Club Terrarium

:)
Opa
Entropisti HC
Posts: 536
Joined: 30.07.2003, 18:23
Real Name: Olli-Pekka Huovilainen
Alias: opa_
Contact:

Post by Opa »

1. Parhaat bileet mis oon suomes ollu on kyl Koneisto 2001. Ehkä osittain siksi että oli ekat bileet mis oli, mut siel oli kyl tosi hyvä fiilis ja musatarjontakin oli monipuolista.

2. Ulkomailla en oo ollu koskaan bileis joten paha sanoo mitään.

3. Entropyn bileistä taas on paha sanoo mitään kun ollu monessa rakentelee. Parhaiten jääny mieleen Bunka viime toissa syksyltä.

4. Parhaat metsäbileet mis oon ollu on toissakesän Petikon kakspäiväset.
sts

Post by sts »

1. E10V / Metsänhenki / Suntrip / Wonderland / Kuusou
2.
3. Metsänhenki / E10v
Paras Metsäbile: Liquid Elixir
User avatar
Käenpoika
Posts: 260
Joined: 26.01.2004, 08:09
Real Name: K.A.K.
Location: UK
Contact:

Post by Käenpoika »

Kaverit sano et matti nykänen gardenissa oli suht kova jutska *virnuil* Yx niist oli daivannu ja koskenu mattiii.... lollendaalens
purrr
Entropisti HC
Posts: 363
Joined: 03.10.2003, 01:59
Location: Saskia Salomaa

Post by purrr »

1 Parhaat bileet Suomessa
Taitaa kyllä olla Väärälammen metsäkemutukset kesältä 2000/2001 tjsp. Koko yö metsässä...yöllä se taivas oli ihan luvattoman kaunis. Sitten tietysti on myös vuoden 2000 Spectron, jolloin olin aloittanut bilejärkkäysurani ja ihan täysin fiiliksessä kaikesta *virnuil* Sama fiilis oli kyllä vuoden 2002 Koneistossa, jossa seurasin Ken Ishiin keikkaa lavan vierestä, hitto vie se oli siellä dekkien takana ihan eläin se hassu pieni japanilainen.

Tietysti tän kevään Pasifique ja Oceania on omalla tavallaan olleet ihan loistikset, samoin kuin viime vuoden Unityt@Uunisaari, kuten myös 404 kännit (tm) ja Kerman lopettajaiset (la, viimeinen tunti). Mieleen on myös jäänyt Ihana goes Jämsä, joka oli aivan sairas reissu.

2 Parhaat bileet ulkomailla

LÖÖÖÖÖV from Above, viime kesänä paraatin aikaan. Kiksu-fanin mannaa: Tiesto ja van Dyk. Nami nami. Toiset oli viime viikonloppuna kun olin Berliinissä, bileet oli sellaisessa proomussa jonka katto avattiin yöllä.

Enkä varmasti koskaan unohda yhtä viikonloppua Chilessä: konemusafestariviikonloppu jolloin päivät rentouduttiin altaalla musan soidessa ja illalla biletettiin aamuun asti.

3 Parhaat bileet Entropyssä

No, Spectron. Lisäksi vuoden 2001 pikkuyo!ulu ja Elemensit. Tosin Elementseissä olin aina niin väsynyt että nukuin ainakin osan bileistä siellä Arkun yläparven sohvalla *virnuil*
Post Reply