Sain aikaan hieman backupata näitä internetin välityksellä. Firma on järjestänyt monenlaisia hienoja juhlia, ja itse olen alkuaikoinani tyrkyttänyt bileisiin minidisciä. Tässä nyt muutamat vanhemmat kemut mitä kovalevyn pohjilta löytyy. Lisääkin voisi upata, syö vaan kaistaa aina välillä tämä touhu. Tresor tulee lisättyä ainakin vielä puuttuvista.
-
Palikkatesti 21.3.2003
Legendaarinen psykebile Smökissä. Aika Night of the Living Dead -osastoa, kun vajaa puolet artisteista ei ole enää elossa. Siksi juuri ehkä arvokkainta kulttuuriperintöä.
Kirsu
Solmu
Tim Duster & Naiven
NBR
Tripteaser
-
Corrosive 10.4.2004
Smökin acid-bileet, jossa pientä säätöä virkavallan kanssa. Bileet kuitenkin saivat jatkua. Mestoille tuotu belgialaisia soittamaan. Suominimistä toinen ehti juuri poistua fyysisestä maailmastamme...
Mr. Pink & Michi
Gasmask
Gasmask & Arkanoid
-
Bun.ka 8 21.9.2002
Taipale firmassa fuksisyksynä alkoi lupaavasti Smökkibileellä, joka on ollut jo seitsemän kertaa aikaisemmin. Kasataan hullu määrä soittajia, ei välttämättä edes niin nimekkäitä, ja pidetään bileet kahdella stagella hieman yli puolen tunnin soittoajoilla. Täältä ei saanut kaikkea talteen, mutta pari settiä kuitenkin. Omia suosikkejani ovat Jagun ja Zyr-Techin pätkät. Etenkin Ravelin Amiga-träkkerisaundi potkii hulluna. Moista ei kuule missään.
Aga
Guardian
Jagu
Zyr-Tech
-
Dj Kirsu & Dj Hookah - Horoporkkana
Ehkä eniten koko psykeinnostukseen on vaikuttanut lähipiiri. Vierestä löytyy kovia deejiitä jotka soittavat hyvää. Tämä miksaus on itseni kohdalla sellainen definitiivinen genren läpileikkaus tietyltä aikakaudelta. Purkitettu jossain vuoden 2002 jälkimmäisellä puoliskolla. Kauheasti tuotakaan ei enää kuule tai sitten tulee käytyä vaan vähemmän tapahtumissa.
part 1
part 2
Vanhoja arkistojen aarteita
Vanhoja arkistojen aarteita
Last edited by thebbo on 18.01.2009, 23:29, edited 1 time in total.
Re: Vanhoja arkistojen aarteita
Tresor
Harri tai joku jos löytää toisen puolen failit, mulla ei oo kun nää Globuksen.
Taste
Rasmus Hedlund
Todd Bodine
Lil Tony
Harri tai joku jos löytää toisen puolen failit, mulla ei oo kun nää Globuksen.
Taste
Rasmus Hedlund
Todd Bodine
Lil Tony
Horoporkkana \o/ \o/ \o/
Aivan sairaan siistiä et nää on viel talles!
Aivan sairaan siistiä et nää on viel talles!
-
- Entropisti HC
- Real Name: Olli-Pekka Huovilainen
- Alias: opa_
Mul on kaikki toisen puolen failit. Myös wav:t
thebs <3
ainii haha opa on kuulemma puhis ahhahaa <3<3<3
senki hevönen
senki hevönen
Jos sul on teppo vielä tanssikellarisettejä tallella, niin heitä mulle mailia [email protected]
On ne tuol, pitää vaan kaivaa ja uppaa.cybred wrote:Jos sul on teppo vielä tanssikellarisettejä tallella, niin heitä mulle mailia [email protected]